Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 14:28:52 +0300

Tere!

Kihnu Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2411301/10045 
aadressile Pärnu maakond, Kihnu vald, Lemsi küla, Kihnu sadam (Kihnu sadama 
lainemurdja) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: (6) Pädev asutus esitab kasutusloa taotluse 
eelnõu vajaduse korral: 1) kooskõlastamiseks asutusele, kelle õigusaktist 
tulenev pädevus on seotud kasutusloa taotluse esemega;

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27137736>  (menetlus nr: 
455018), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kihnu Vallavalitsus) või menetleja (KAIDO SELBERG) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister